Ja, dit kan alleen als uw bestelling nog niet is afgeboekt. Neem hiervoor contact op met de helpdesk.
Contact opnemenDe gemeente beoordeelt uw aanvraag binnen 3 weken na het ontvangen van een volledige aanvraag. Na goedkeuring van de aanvraag wordt het geld in de eerste week van de opvolgende maand op uw bankrekening gestort.
Het bedrag wordt in de eerste week van de opvolgende maand na goedkeuring van uw aanvraag, op uw rekening gestort.
U moet inderdaad opnieuw een aanvraag doen, zodat de gemeente kan bekijken of u nog steeds aan de voorwaarden voldoet en of uw gezinssamenstelling hetzelfde is gebleven.
U kunt bij uw aanvraag direct uw partner en kinderen aanmelden. Daarmee krijgt u een familieaccount en kunt u na goedkeuring van de aanvraag gebruik maken van Meedoen in Lingewaard.
Heeft u persoonlijke hulp nodig bij het aanvragen van de Meedoenregeling of het Kindpakket? U kunt hiervoor contact opnemen met het Meldpunt van Stichting Welzijn Lingewaard op telefoonnummer 088 255 255 5 of via e-mail meldpunt@swlingewaard.nl. De medewerkers van het Meldpunt maken een afspraak met u in Gendt, Bemmel of Huissen.
Welke bewijsstukken moet ik aanleveren bij mijn aanvraag?
• kopie van uw geldig legitimatiebewijs (geen rijbewijs);
• kopie bankafschriften van al uw bank- en spaarrekeningen over de afgelopen maand (van de eerste tot de laatste dag van de maand);
• bewijsstukken van al uw inkomsten over de afgelopen maand (loonstroken en/of inkomensspecificaties);
OPMERKING: dit hoeft u niet aan te leveren als u een IOAW-uitkering hebt.
• eventueel bewijzen van schulden.
U ontvangt per e-mail een bevestiging zodra uw aanvraag is behandeld door de gemeente Lingewaard. Wanneer de aanvraag is afgewezen ontvangt u de reden van afwijzing per e-mail.
Aanvragen voor het toevoegen van een gezinslid worden door de gemeente Lingewaard binnen 3 weken beoordeeld.
Ja, u heeft een account nodig om een product te kunnen bestellen in de webwinkel van Meedoen in Lingewaard
Nee, dit is niet mogelijk.
U heeft de mogelijkheid om gedurende het kalenderjaar producten te bestellen. U hoeft dus niet alles in een keer te besteden.
Na het bestellen van een product krijgt u per e-mail een bevestigingsbericht met het afhaalbewijs.
Ja, zolang uw budget toereikend is kunt u zoveel producten en diensten kiezen als u zelf wenst. Dit kan ook van meerdere aanbieders zijn en het kan gedurende het huidige kalenderjaar.
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Punten overzetten kan alleen van ouder naar kind. Hiervoor kunt u een e-mail naar ons sturen. In deze e-mail moet staan van welke ouder naar welk kind u punten wil overzetten en hoeveel punten u wil overdragen. U kunt hier ook een speciaal contactformulier voor gebruiken.
Contactformulier- Ga naar: www.meedoeninlingewaard.nl/mijn-account/registreer
- Vul een e-mailadres in
- Je ontvangt een e-mail met een activatielink. Klik op de link in de e-mail.
- Vul je geboortedatum en deelnemernummer in. Jouw deelnemernummer staat in de mail waarin jouw aanvraag is goedgekeurd.
- Kies een wachtwoord
- Klik op ‘Aanmaken’